Andornet dissenya la web de Unique, la nova lÃnia de cosmètics de Farmà cia Meritxell
Ja als anys noranta, Andornet, com a empresa d’Andorra especialitzada en tecnologies de desenvolupament web, va posar en marxa el primer portal web de Farmà cia Meritxell. Amb aquesta nova eina en funcionament, l’establiment farmacèutic va poder arribar al públic en general i donar a conèixer els productes que es comercialitzaven de manera presencial.
Amb la satisfacció dels resultats obtinguts i després de més de dues dècades mostrant la seva confiança, Farmà cia Meritxell torna a confiar en Andornet per desenvolupar una nova pà gina web. En aquest cas, amb l’objectiu de difondre a escala mundial la marca Unique, una nova lÃnia de productes cosmètics creada per la col·legiada titular, Meritxell MartÃ.
Taula de continguts
Nova porta d’accés a Unique
Desenvolupat Ãntegrament pels dissenyadors d’Andornet, el nou portal de Unique està optimitzat seguint les últimes tendències en disseny i usabilitat web, facilitant, a més, l’accés des de qualsevol dispositiu mòbil o tauleta. Dissenyat a partir de tonalitats clares i bordeus, en concordança amb la proposta dels cosmètics, el portal, d’imatge discreta i elegant, ofereix tota la informació referent al producte, aixà com enllaços a altres pà gines relacionades amb la marca d’interès per a l’usuari.
Aquesta estructura ha estat ideada amb l’objectiu de facilitar tota la informació de la marca als usuaris que visitin el portal, incloent-hi un accés directe a l’ecommerce, des d’on es pot obtenir qualsevol dels productes de Unique. Amb fotografies molt descriptives, en primer lloc es mostren les caracterÃstiques del producte i, grà cies a un menú molt intuïtiu, els usuaris poden accedir a diferents seccions del web. A més, s’hi mostra un històric de la farmà cia i referències dels productes de la marca, aixà com formularis de subscripció per rebre totes les novetats i informacions actualitzades.
Tenint en compte el prestigi internacional assolit per la farmà cia amb els seus productes, el principal objectiu que persegueix el web és millorar l’experiència de l’usuari, oferint de forma paral·lela productes de qualitat, incrementant l’activitat comercial de la marca i millorant la seva visibilitat pública. En aquest sentit, des d’Andornet s’ha apostat per crear un portal modern, utilitzant eines avançades en disseny web, per tal d’assolir els objectius plantejats pel client en l’inici del projecte. Totes aquestes accions han donat com a resultat el naixement del nou portal de Unique, una pà gina que no només suposa un salt qualitatiu com a firma emergent, sinó que també incrementa, encara més, el prestigi i reputació de Farmà cia Meritxell en el món online.
Madrid, la ciutat triada per a la presentació de Unique
Tenint en compte que un dels objectius principals de la farmacèutica és internacionalitzar la marca, recentment, Unique ha estat presentada a Madrid. La presentació, realitzada a l’Hotel Orfila de la capital espanyola, va comptar amb l’assistència d’una cinquantena de persones i va servir per posar de manifest un gran reconeixement i acceptació entre tots els presents.
Durant l’acte, Meritxell Martà va recalcar la importà ncia de l’ús de les tècniques més avançades i dels productes naturals més eficaços en l’elaboració de cadascun dels productes. MartÃ, a més, va indicar que Unique compta amb una fórmula magistral pròpia que no només dóna resposta a les necessitats de la pell, sinó que també actua a l’interior de l’organisme amb la millora del funcionament dels òrgans implicats en la regeneració d’aquesta. Per tot això, eines com el nou portal són imprescindibles en un món globalitzat. No hi ha dubte, la possibilitat de poder oferir i fer arribar un producte a qualsevol racó del món és un requeriment cada vegada amb més demanda entre les empreses que volen ampliar les seves lÃnies de negoci en el món online.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!