Tècnic/a de Helpdesk

ANDORNET, empresa líder en el sector de les TI amb més de 20 anys d'experiència, precisa incorporar, per al seu departament de sistemes, un/a tècnic/a de Helpdesk amb experiència mínima de dos anys en lloc similar.


Requisits

  • Suport telefònic de nivell 1
  • Capacitat d’escalat d’incidències/peticions
  • Seguiment d’incidències escalades a nivell 2
  • Capacitat d’organització i gestió de tasques
  • Capacitat de treball en equip
  • Persona crítica orientada a la millora continua
  • Atenció d’usuaris via telefònica, correu electrònic i presencial
  • Coneixements tècnics de microinformàtica
  • Coneixements de sistemes operatius Windows
  • Coneixement d’eines de ticketing
  • Català natiu

Desitjable

  • Coneixements de gestió de servidors Windows (LDAP, DNS, DHCP...)
  • Coneixements de gestió de Firewalls

S'ofereix:

  • Bones condicions econòmiques, segons vàlua
  • Feina estable
  • Incorporació a una empresa líder, en creixement i amb un magnífic ambient laboral
INTERESSATS ENVIEU CV A info@andornet.ad
Yeepa

Instal·leu aquesta aplicació a la pantalla d'inici per accedir de forma més fàcil i àgil

Fes click al botó inferior després "Afegeix a la pantalla d'inici"