Consultoria de marketing online Estratègia de màrqueting online

Implementa la teva estratègia de màrqueting online amb una profunda anàlisi del teu web

En el món online no existeixen dues pàgines web iguals. La manera com s'estructura el site i els tipus de serveis o productes que ofereix l'empresa, fan que qualsevol estratègia de màrqueting digital que pugui implementar-se variï significativament. És per això que, abans de realitzar qualsevol acció sobre un lloc web per millorar la seva presència en la xarxa, és necessari realitzar una consultoria de màrqueting online per analitzar l'estat del teu site. D'aquesta manera, a través dels resultats obtinguts d'una consultoria de màrqueting podràs traçar un pla que et permeti aconseguir els objectius del teu projecte. Aquesta és la responsabilitat i el compromís que volem transmetre des del nostre equip de màrqueting online, especialitzat en consultoria web. A Andornet, obtindràs un assessorament personalitzat i al detall. Ens encarregarem d'analitzar les fortaleses i les febleses del teu site per, posteriorment, implementar una estratègia de màrqueting que situï la teva empresa per sobre dels seus competidors.

Com podem millorar el teu lloc web amb una consultoria de màrqueting digital?

L'automatització del màrqueting es divideix en diferents etapes:

  • Auditem el teu lloc web en profunditat i analitzem la situació general del sector. T'informem del nivell de notorietat de la teva marca y sobre si compleix amb els requisits mínims de posicionament SEO.
  • Definim els principals objectius de l'estratègia de màrqueting digital.
  • Dirigim l'estratègia online al teu públic objectiu (target).
  • Gestionem la reputació online per millorar la imatge de la teva marca en l'entorn online.
  • Projectem accions específiques optimitzant recursos i temps.
  • Et facilitem resultats detallats de tot el procés d'anàlisi, fàcilment interpretables, gràcies als nostres coneixements en analítica web.

Què aconseguiràs contractant els serveis d'una consultoria digital?

Gràcies a la consultoria web, podrem dir-te l'estat en el qual es troba el teu lloc web i a més, assessorar-te en tot el necessari perquè puguis establir les bases de la teva futura estratègia de màrqueting online.

01

Augmentaràs el nombre de visites al teu web

Amb un bon assessorament en màrqueting online coneixeràs totes les opcions que tens al teu abast per millorar el trànsit del teu site, augmentant les possibilitats d'aconseguir més vendes.

02

Una major credibilitat i valoració en la xarxa

Sens dubte, una de les claus per multiplicar els beneficis de la teva activitat comercial depèn d'aconseguir una bona presència online. Amb la realització d'una consultoria de màrqueting, podrem proposar-te diferents accions per millorar la reputació online del teu negoci i, d'aquesta manera, desmarcar-te de la teva competència.

03

Identificar al teu públic objectiu

Amb la definició del teu públic objectiu, coneixeràs a la perfecció el perfil dels teus clients. Una anàlisi clau per traçar una estratègia de màrqueting online d’èxit.

04

Saber quina inversió necessites per millorar la teva pàgina web

Una vegada finalitzada la consultoria i realitzat l'informe de resultats, el següent pas és realitzar una auditoria de màrqueting per conèixer la inversió que necessites per millorar la teva pàgina web, així com les accions que poden implementar-se per aconseguir els objectius del projecte.