Gestió de sistemes de la informació Al dia amb els canvis de les tecnologies

Solucions eficaces per al millor ús dels recursos organitzacionals tecnològics i informàtics. Posem a la teva disposició solucions eficaces per millorar el funcionament i el rendiment dels teus recursos tecnològics i informàtics

A Andornet tenim com a objectiu donar suport i aportar solucions per cobrir les teves necessitats d'assessorament tecnològic, planificació de recursos i de serveis d'assistència tècnica als sistemes d'informació. El que diferencia i defineix el nostre servei d’assistència és que mantenim una postura proactiva i no reactiva. A Andornet creiem que sempre és molt millor aportar solucions que resoldre problemes. La prevenció sempre ha de ser el primer pas!

Gestió de sistemes de la informació
Gestió de sistemes de la informació

Dediquem atenció personalitzada per a cadascun dels nostres clients, sent atesos amb la finalitat d'obtenir la màxima satisfacció per la seva part en qualsevol dels serveis tecnològics que hagi contractat. Una tasca que sempre es duu a terme garantint la confidencialitat, integritat i disponibilitat de les seves dades, per disposar d'un ambient tecnològic segur i fiable.

Amb l'objectiu d'assolir aquests objectius, Andornet compta amb recursos humans altament qualificats i professionals. La formació, el reciclatge continu i la motivació del personal són activitats habituals dins la nostra organització.

La innovació dels nostres serveis ens permet adaptar-nos a les teves necessitats sense que tu t'hagis d'adaptar a les nostres

01

Contractes de manteniment de sistemes de la informació

La disponibilitat de servei tècnic i el termini de resposta és la nostra prioritat davant de qualsevol incident de la teva plataforma TI. Els tècnics del Departament de Sistemes d’Andornet t’oferiran una assistència ràpida i eficient. Només cal que ens truquis i ens encarregarem de solucionar la teva incidència. També podràs emprar aquestes hores en tasques preventives o qualsevol altra que tingui relació amb la teva infraestructura de TI. Ens comprometem a donar un nivell de qualitat de servei acordada mitjançant contracte SLA (Service Level Agreement) Aquest servei, a més, es pot configurar en funció de les necessitats de cada companyia (serveis, horari de suport, cobertures), oferint exactament allò que requereix el client. I si ho prefereixes, sempre que necessitis la nostra assistència, també ho podràs fer utilitzant el servei de forma puntual.

02

Implantació i/o actualització de sistemes d'informació

Proporcionem serveis per al desenvolupament i la implantació de solucions de gestió de processos.

03

Implementació de programes per a la seguretat de la informació

Mitjançant una sèrie de mesures i controls aconseguirem que la teva organització garanteixi la confidencialitat, integritat i disponibilitat de les seves dades.

04

Plans de continuïtat de negoci i recuperació de desastres (BCP/DR)

T'ajudarem a establir les mesures necessàries i proporcionals a les teves necessitats per garantir la continuïtat del teu negoci en cas de desastre (Business Continuity Plan / Disaster Recovery).

05

Contacta amb nosaltres, tenim una solució per a tu

Tens una necessitat de manteniment dels teus recursos tecnològics? Els teus equips no funcionen correctament? Has patit un atac o incidència en els teus sistemes informàtics? Contacta’ns! T'assessorarem sobre totes les accions que pots dur a terme per garantir que la tecnologia aporti valor al teu negoci i/o organització.

06

Planificació de recursos

Una de les nostres màximes es que els recursos tecnològics del teu negoci aportin valor. A Andornet t’assessorem per adequar aquests recursos per tal d’evitar inversions que no s’adeqüin a les necessitats del negoci. Planifiquem el teus recursos de TI per que treguis el màxim profit

07

Assistència tècnica

T’oferim serveis professionals i especialitzats per recolzar els processos de negoci de la teva organització. Disposem de serveis Help Desk i Service Desk, els quals ens permeten garantir un servei de reparació i assistència efectiva, ràpida i integral. Aquesta s’inicia just en l’instant en què rebem l’avís (Help Desk) o, en cas que sigui necessari, amb un segon nivell d’atenció amb la reparació de la incidència onsite (Service desk). A més, si el teu negoci ho requereix, també podràs contractar serveis de guàrdia durant caps de setmana i festius.