Avui dia, per a crear qualsevol campanya de màrqueting online és essencial treballar una bona estratègia SEO (Search Engine Optimization) que aporti més visibilitat a la nostra pàgina web en els motors de cerca, sent Google el més destacat.
Per a qualsevol empresa que vulgui desenvolupar el seu negoci en el món online, és imprescindible que el site se situï a les primeres posicions dels cercadors, per sobre de la competència. D'aquesta manera, aconseguirem un major posicionament orgànic i, per tant, més visitant que poden convertir-se en clients potencials.
Dins de les múltiples variables que tenen en compte els motors de cerca per a posicionar un site, cal tenir en compte dos factors principals: l'autoritat i la rellevància.
01
Es defineix com la popularitat online que obté un lloc web. Aquest és un dels factors que més tenen en compte els motors de cerca, ja que es basen en l'experiència de l'usuari i en el valor dels continguts que rep en visitar el site.
02
Fa referència a la manera com optimitzem el nostre lloc utilitzant "paraules clau" determinades. Per a obtenir una major valoració de la nostra rellevància és important realitzar un estudi previ de les paraules clau que millor defineixin nostre site. D'aquesta manera s'obté més visibilitat i més "canals" d'accés a la nostra pàgina.
Encara que les dues tècniques persegueixen el mateix objectiu, millorar el posicionament en motors de cerca com Google, ambdues desenvolupen una funció específica a cada pàgina web.
01
S'encarrega d'optimitzar internament el site perquè el seu contingut sigui valorat positivament pels motors de cerca. Implementar una bona estratègia de paraules clau, reduir el temps de càrrega d'una web o optimitzar el codi HTML d'aquesta, són alguns dels factors a tenir en compte.
02
L'estratègia Off-page se centra en el control dels factors externs que poden afectar el posicionament de la nostra web. Garantir la qualitat dels enllaços que porten al nostre site, tenir presència i una activitat regular en les xarxes socials o millorar la visibilitat en els motors de cerca, són aspectes bàsics per a executar una estratègia SEO Off-page.
Els motors de cerca valoren el contingut de la teva pàgina web a través d'una doble funció: el rastreig i la indexació.
01
Els robots de cerca o també anomenats simplement "bots" són programes informàtics que s'encarreguen de recórrer totes les pàgines del nostre site a través dels enllaços. Amb aquesta anàlisi, motors de cerca com Google obtenen les dades del contingut de la teva pàgina web.
02
El pas posterior al rastreig és la indexació. Els motors de cerca classifiquen el teu contingut d'acord amb la seva autoritat i rellevància, proporcionant-li una major notorietat perquè aquest sigui més fàcil de trobar en els resultats de les cerques.
Amb l'objectiu d'analitzar els punts en els quals podem optimitzar el teu web per a millorar el seu posicionament, el nostre departament de màrqueting online ofereix un Servei d'Auditoria SEO en el qual ens ocupem de:
No saps si el teu web ha estat penalitzada per Google? Amb el Servei d'Auditoria SEO d'Andornet també revisarem el teu site per conèixer quin és el seu estat a la xarxa.
A Andornet, a més, comptem amb un Servei de Consultoria SEO amb el qual la nostra agència de màrqueting online analitzarà i informarà de les accions que poden implementar-se per millorar la visibilitat i el volum de visites del teu lloc web. En definitiva, amb l'objectiu d'ampliar la teva xarxa de clients potencials per al teu negoci.
Basem la nostra estratègia SEO en els següents aspectes
El nostre equip compta amb amplis coneixements d'analítica web per a realitzar un seguiment al detall del projecte, sent proactius i oferint noves propostes a mesura que s'aconsegueixen els objectius.
Instal·leu aquesta aplicació a la pantalla d'inici per accedir de forma més fàcil i àgil
Fes click al botó inferior després "Afegeix a la pantalla d'inici"