L'evolució tecnològica continua avançant i cada vegada està més present i si és així, per què no aplicar aquests canvis a una empresa?
La digitalització és el procés de transformació integral que realitza una empresa o organització, amb la finalitat d'adaptar-se a l'actualitat cap a l'ús de la tecnologia, aplicant-la en benefici d'aquesta.
Ser conscients que implica un canvi de cultura empresarial amb la necessitat de realitzar una reorganització interna, a més d'una formació en competències i habilitats digitals a l’equip intern, amb la incorporació de les tecnologies.
El primer consell per a iniciar el procés de digitalització, és canviar la mentalitat i la planificació d'estratègies, adaptant-les al nou sistema d'empresa. La importància a la innovació i la necessitat d'anàlisi de competència per a poder destacar, començarà a ser prioritari.
Per integrar amb èxit la planificació estratègica, és molt important que estigui acompanyada d’una bona governança transversal, per mantenir l’estratègia i arribar als objectius. Una guia de valors i cultura organitzacional, amb una definició de processos de gestió de control intern adequats, serà necessari per poder desenvolupar el procés correctament.
Realitzar aquesta transformació, implica la inversió en recursos i l'automatització dels processos, que ens ajudaran a minimitzar els costos, obtenint més eficiència en la comunicació de l'empresa.
La transformació digital no és incorporar un CRM a l'empresa, estar present a les diferents xarxes socials o tenir un e-commerce. L'objectiu de la digitalització, és la implementació d’un model de negoci que s'adapti a l'actualitat i on el món digital aconsegueix un major protagonisme. És un procés intern que transformarà per complet la cultura i direcció de l'empresa, adaptant-la al present i pensant en el futur.
la transformació digital s'enfoca al valor dels serveis digitals, la transparència i simplicitat, buscant la diferenciació i evolució del negoci cap a una empresa eficient, segura i digital.
01. Seguretat_
02. Innovació_
03. Noves experiències al client_
04. Millorar la comunicació_
05. Adaptació als canvis_
06. Noves oportunitats de negoci_
07. Anàlisis de dades més detallades_
08. Competitivitat, rendibilitat i eficiència al negoci_
09. Obtenir més ingressos, reduint costos_
És molt important comptar amb el suport d'un equip professional i qualificat, que t'ajudi a executar un pla de canvis organitzat i ordenat, amb les eines adequades i les habilitats necessàries, per afrontar el canvi amb confiança i seguretat.