Ofertes de treball

Recepcionista / Administració

T’agradaria formar part d’un equip dinàmic i professional? Busquem una persona organitzada, proactiva i amb excel·lents habilitats comunicatives per incorporar-se al nostre departament d’administració.


Requisits

  • Formació professional en Secretariat, Administració o similar.

  • Es valorarà experiència prèvia en un lloc de treball similar.

  • Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita.

  • Domini molt alt de català i castellà, tant oral com escrit.

  • Residència a Andorra.

  • Bon domini de les eines de Microsoft Office 365 i altres aplicacions d’ofimàtica.

Funcions

  • Atenció telefònica i presencial a clients.

  • Coordinació i gestió de reunions i agendes de direcció.

  • Suport administratiu general al departament.

  • Gestió documental i de correspondència.

T’oferim

  • Incorporació a una empresa consolidada amb bon ambient de treball.

  • Contracte indefinit.

  • Formació continuada i oportunitats de desenvolupament professional.

  • Horari: Dilluns a dijous de 7:45 a 14:00 i de 15:00 a 17:00. Divendres i període d’estiu amb jornada intensiva.

  • Salari competitiu, a concretar segons l’experiència i vàlua del/la candidat/a


Requisits

S'ofereix

Suport OnlineSegueix 3 senzills passos per instal·lar Supremo

1

Feu clic al fitxer descarregat.

Feu clic al fitxer descarregat.
2

Feu clic a "Sí" per permetre la instal·lació.

Feu clic a
3

Feu clic a acceptar per connectar-te amb nosaltres

Feu clic a acceptar per connectar-te amb nosaltres