Ofertes de treball
T’agradaria formar part d’un equip dinàmic i professional? Busquem una persona organitzada, proactiva i amb excel·lents habilitats comunicatives per incorporar-se al nostre departament d’administració.
Formació professional en Secretariat, Administració o similar.
Es valorarà experiència prèvia en un lloc de treball similar.
Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita.
Domini molt alt de català i castellà, tant oral com escrit.
Residència a Andorra.
Bon domini de les eines de Microsoft Office 365 i altres aplicacions d’ofimàtica.
Atenció telefònica i presencial a clients.
Coordinació i gestió de reunions i agendes de direcció.
Suport administratiu general al departament.
Gestió documental i de correspondència.
Incorporació a una empresa consolidada amb bon ambient de treball.
Contracte indefinit.
Formació continuada i oportunitats de desenvolupament professional.
Horari: Dilluns a dijous de 7:45 a 14:00 i de 15:00 a 17:00. Divendres i període d’estiu amb jornada intensiva.
Salari competitiu, a concretar segons l’experiència i vàlua del/la candidat/a
Feu clic al fitxer descarregat.
Feu clic a "Sí" per permetre la instal·lació.
Feu clic a acceptar per connectar-te amb nosaltres